Přiznám se, že jsem poněkud nedůvěřivá vůči malým leteckým společnostem, takže jsem si hodně googlila. A recenze byly veskrze pozitivní.
Jediné, co mě překvapilo, byl fakt, jak nenápadně je zmiňována nutnost asistence při koupi letenky. Prostě se to odškrtne a basta.
Čekala jsem nějaké bližší dotazy v potvrzujícím mailu, ale nic. Jako by to bylo naprosto samozřejmé.
Proto jsem napsala na jejich stránky dotaz (telefon jsem nedohledala), ale přišel mi jen odkaz s častými dotazy a odpověďmi. Takže nezbylo než doufat.
Pražské letiště jako vždy perfektní (viz https://simanakoleckach.cz/letiste-vaclav-havla-v-praze/), i když jsme teď poprvé letěli z T1.
A pak se ukázalo, že Vueling je fakt pohoda. Vše zařízené, nic nebyl problém, vozík i zavazadla doletěly bez poškození, posádka v naprosté pohodě a přesné časy odletu (i když jsem dohledávala historii letů). Interiér letadla standardní, čistý, během letu bylo možné koupit občerstvení.
Takže za mě Vueling plný počet bodů.
V Barceloně na letišti proběhlo vše taky bez problémů: dva pánové přesunuli Simu na poměrně stabilní a bezpečnou sedačku, za východem z letadla už čekal její vozík, několikrát se ubezpečili, že nejdeme na žádný následný let a že nepotřebujeme pomoc až k východu.
Jen je nutné počítat s tím, že letiště je poměrně velké a je třeba dost času, než se dojde k východu.
Odbavení na letišti v Barceloně při odletu je pro vozíčkáře u speciální přepážky, protože tu běžně funguje jen self-check-in. Vše ale bylo bez problémové, nabídli nám asistenci k letadlu (kterou jsme ale nevyužili) a přeprava na místo byla skvěle zařízená.
Přidejte odpověď